Posted on

آشنایی با تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که توالت فرنگی که در منزل نصب شده به توالت ایرانی تبدیل شود ابتدای کار اینگونه به نظر می رسد که این تبدیل توالت فرنگی به ایرانی بسیار دردسرساز باشد و صاحب خانه باید یک تعمیر و بازسازی اساسی برای کف سرویس بهداشتی انجام دهد مگر اینکه بخواهد از روش دیگری برای این تغییر استفاده کند.

اما اگر برعکس قصد دارید که توالت ایرانی را به توالت فرنگی تبدیل کنید کار بسیار آسانی است و همچنین لوازم زیادی در این مورد وجود دارد تا شما را کمک کند برای دردسرهای کمتر فقط کافیست در این مقاله به مطلب بهترین روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی مراجعه کنید.

راه های تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

 دو روش تبدیل توالت فرنگی به ایرانی وجود دارد که بر اساس فضا و مکانی که دارید می توانید از هر کدام از این روش ها استفاده کنید:

  1. کندن زمین و آماده سازی کف
  2. بالا بردن سطح زمین به صورت پله

کنده کاری زمین جهت تبدیل توالت فرنگی به ایرانی

 به این موضوع توجه کنید که جهت تبدیل توالت فرنگی به ایرانی نیاز به کنده کاری و بازسازی دوباره کف می باشد و نیز باید به این نکته توجه کنید که همیشه سیفون دستشویی ایرانی پایین تر از سیفون دستشویی فرنگی است و این معنا را می دهد که در سیفون توالت فرنگی سنگی گذاشته شده و و در زمین یک لوله خروجی دارد اما در توالت ایرانی نیاز به فضای اضافه تری برای قرار دادن سیفون در زمین است.

 کندن زمین و آماده سازی کف وقتی که شما در طبقه همکف زندگی میکنید و یا در فضایی هستید که این امکان وجود دارد تا زمین را بکنید همیشه ساده ترین روش برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی این است که توالت فرنگی را بردارید و زمین را بکنید چون توالت ایرانی باید داخل زمین کار گذاشته شود و برای این کار باید دقت کنید که زمین را به اندازه مورد نیاز توالت ایرانی و همچنین سیفون آن دقت کنید.

 دقت داشته باشید که حتماً سنگ توالت ایرانی باید هم ردیف و هم تراز با کاشی های کف باشد نه بالاتر و پایین تر به این نکته توجه داشته باشید که اگر لوله کشی سرویس بهداشتی را به درستی انجام ندهید ویا در هنگام کندن زمین مقداری خاک و مصالح به درون لوله های فاضلاب نفوذ کند در این موقع حتماً باید با یک لوله بازکن ماهر و کار درست برچسب در تمام مناطق تهران مثل سرویس لوله بازکنی منطقه ۱ و یا هر منطقه دیگری که در آن سکونت دارید به سرعت تماس بگیرید تا میزان گرفتگی تشدید نیابد.

 تبدیل توالت فرنگی به ایرانی با بالا بردن سطح زمین به صورت پله 

 در آپارتمانها امکان کندن زمین برای ساکنین وجود ندارد پس از این طریق نمی توان به تبدیل توالت فرنگی به ایرانی پرداخت در این مواقع می توانند کف زمین را به اندازه یک پله بالا سر بیاورند و بعد بتوانند سنگ توالت ایرانی و سیفون را در آن جایگذاری کنند.

پس اگر در آپارتمان زندگی میکنید و امکان کندن زمین برای شما وجود ندارد برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی باید حتماً سطح زمین را بالا بیاورید.احتمالاً اگر بخواهید از این رو ش برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی استفاده کنید و سطح زمین را بالا می برید حتماً باید سقف کاذب را هم مقداری بالاتر ببرید تا مشکل کوتاهی سقف و فضا را نداشته باشید.

 جالب اینجاست که در سایت برچسب علاوه بر مقالات متعدد آموزشی رایگان که در زمینه لوله بازکنی و چاه بازکنی برای شما عزیزان قرار داده شده است لیستی از مجرب ترین لوله بازکن ها نیز به شما معرفی شده است که می توانید از تجربیات و خدمات ۲۴ ساعته متخصصان لوله بازکنی شوش در سایت برچسب استفاده نمایید و به روال کار خود سرعت ببخشید و هم با قیمت مناسب کار تضمینی و با کیفیت مطلوب در محل تحویل بگیرید.

برای کسانی که در آپارتمان هستند و امکان کنده کاری در کف زمین را برای تبدیل توالت فرنگی به ایرانی ندارند، می توانند مقداری کف توالت را به اندازه یک پله بالا بیاورند تا بعد سنگ توالت ایرانی و سیفون را در آن جای دهند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *