Posted on

آیا از انواع پارتیشن بندی سرویس بهداشتی شناختی دارید؟

ما قصد داریم در این مطالب انواعی از پارتیشن بندی سرویس بهداشتی بها هارا در فضاهای خانه مانند دستشویی و حمام و… به شما معرفی نماییم .پارتیشن بندی سرویس بهداشتی گاهی حکم زیبایی دکور دو محیط چسبیده به هم را دارد! البته نقش اصلی آن جداسازی دو مکان است.

لوله بازکنی در تمام مناطق تهران مثل منطقه ۱۷ فقط در سایت برچسب. لوله بازکنی منطقه ۱۷ تهران سریع و فوری و ارزان با رعایت مسائل بهداشتی

حالا که صحبت از تزئین توالت ها شد، میتوانید در آدرس برچسب با جستو جوی مقاله‌ی تزئین توالت فرنگی که ایده های جذابی هم دارد مراجعه کنید.

“اگر بخواهید فضای سرویس توالت و حمام را با دیوارهای پیش ساخته جدا کنید ممکن است خیلی فضا بیش از حد کوچک شود؛ یا اینکه هزینه بالای تعمیرات منزل، بنایی و… برای شما در این اوضاع اقتصادی اجازه این کار را به شما ندهد. پس در این مواقع بهترین کار این است که برای جدا سازی فضاها از یکدیگر از پارتیشن بندی سرویس بهداشتی استفاده کنید.”

چرا پارتیشن بندی سرویس بهداشتی را انجام میدهیم؟

پارتیشن بندی سرویس بهداشتی برای تقسیم و جداسازی دو مکان مربوطه استفاده می شود. در قدیم پارتیشن ها را تا سقف امتداد میدادند به طوری که دو مکان کاملاً از هم جدا می شد. مکان‌ها و اتاق‌های متعدد از جمله سالن‌پذیرایی، اتاق‌خواب، بیمارستان‌ها، سالن‌های ورزشی و جداسازی سرویس بهداشتی و حمام از پارتیشن بندی سرویس بهداشتی استفاده می نمایند. برای مثال امروزه با وسیع تر کردن سالن ها و آشپزخانه ها فضای کمی را به توالت و حمام اختصاص می دهند.

همان طور که میدانید در ساخت و ساز های بناهای امروزی فضای کمی را به توالت ها و حمام اختصاص می دهند و حتی گاهی آنهارا چسبیده به هم ، بدون هیچ مانعی می سازند! چرا که میخواهند محیط وسیعی را در اختیار سالن ها و اتاق ها قرار دهند.

برای اکثر افراد کنار هم بودن دستشویی و حمام ناخوشایند است. این دسته از افراد میتوانند با کمکپارتیشن بندی سرویس بهداشتی ها دو محیط چسبیده به هم را مانند دیواری جدا نمایند. ( البته پارتیشن ها سری تفاوت های بسیاری با دیوار ها دارد.) 

لوله بازکنی در خزانه بخارایی را می توانید از سایت برچسب انتخاب کنید، شما در سایت برچسب نزدیکترین لوله بازکن به بخارایی و دیگر مناطق تهران را در کمتر از یک دقیقه میتوانید دریافت کنید.

به علاوه پارتیشن‌ها از نظر جنس هم به سه دسته کلی پارتیشن بندی سرویس بهداشتی شیشه‌ای، MDF و PVC تقسیم می‌شوند. هرکدام از این متریال ویژگی‌های خاص خود را دارند.

مضایای پارتیشن بندی سرویس بهداشتی و حمام

به کمک پارتیشن بندی سرویس بهداشتی میتوانید فضای دستشویی و حمام را به دو بخش کاملا مجزا و مستقل تبدیل کنید به طوری که حس مالکیت ایجاد کنید اما اگر بخواهید برای جداسازی این دو فضا دیوار بکشید مطمئناً محیط حمام و دستشویی خیلی کوچک می شوند. همچنین پارتیشن بندی از صرف بسیاری هزینه های دیگر صرفه جویی میکند.

کار آمد ترین نوع پارتیشن بندی سرویس بهداشتی

البته همانطور که پارتیشن بندی سرویس بهداشتی ها باعث عدم ارتباط دو محیط چسبیده بهم می شوند در کنار آن به عنوان یک آپشن تزئینی هم استفاده می شود. دیگر ویژگی های پارتیشن بندی قابل شستشو بودن، عایق صوتی، جلوه خاص و طراحی متفاوت‌شان آن هارا در چشم معماران و طراحان خاص کرده کرده اند. 

همچنین با توجه به زیبایی و جذابیت زیاد پارتیشن سرویس بهداشتی معماران سعی میکنند دیگر فضاها را هم با جلوه ای زیبا طراحی کنند برای مثال پنجره های سرویس های بهداشتی را با شیشه های ضخیم می سازند زیرا نمارا باز تر و زیبایی بی نظیری را به وجود می آورد.

از سری مزایای دیگر پارتیشن بندی سرویس بهداشتی پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب است. زیرا ممکن است اشیاء هنگام استفاده به داخل چاه سقوط کنند. در صورت گرفتگی لوله ، به تکنسین های فعال صفحه برچسب مراجعه کنید تا فوراً به مشکلتان رسیدگی کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *