Posted on

راهکارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی | دلایل اصلی گرفتگی توالت

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سرویس‌های بهداشتی در خانه ها با آنها برخورد می کنیم گرفتگی توالت فرنگی است ما در این مقاله روش رفع گرفتگی توالت فرنگی را به شما آموزش می دهیم گرفتگی توالت فرنگی در بیشتر اوقات باعث کثیفی های بسیار زیاد و بوی های آزاردهنده و بدی می باشد به محض اینکه چنین مشکلی برای شما پیش آمد باید آن را رفع کنید.

رفع گرفتگی توالت فرنگی در منزل

توالتهای فرنگی به خاطر قیمت بسیار زیادی که دارند و یا اینکه خیلی پیچیده تر نسبت به توالت های دیگر هستند باید از دستگاه های خاصی مثل دستگاه تراکم هوا یا دستگاههای پیشرفته دیگر برای رفع گرفتگی آنها استفاده کرد در اینجا چند راهکار اساسی جهت باز کردن انواع توالت فرنگی برای شما نام خواهیم برد بنابراین با دقت در راهکار ارائه شده اقدام به رفع گرفتگی توالت فرنگی نمایید.

شیوه رفع گرفتگی توالت فرنگی

یکی از این راهکارها تماس با نزدیکترین لوله بازکن توالت فرنگی می باشد چنانچه در خیابان شهرک غرب و یا یکی از محله های شمال تهران زندگی می کنید کافیست با یک تماس از خدمات چاه بازکنی شهرک غرب تهران استفاده کنید. برچسب ماهرترین لوله بازکن ها را در نزدیکی محل زندگی شما معرفی می کند اما قبل از تماس با لوله باز کن باید بدانید که باز کردن مجرای توالت از کارهایی است که می توانید آن را در منزل با روش های خانگی انجام دهید و اگر نتوانستید گرفتگی را برطرف کنید می‌توانید با متخصصین لوله‌ بازکنی تماس بگیرید ما به شما روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی را در خانه آموزش می‌دهیم.

  • روش اول: استفاده از تلمبه دستی می باشد این روش بسیار ساده است فقط موقع استفاده از این تلمبه مراقب باشید که کناره های تلمبه روی خروجی لوله به خوبی بچسبد که هوا از کناره های آن به بیرون درز نکند.
  • روش دوم: استفاده از مواد شوینده و آب جوش می باشد زمانی که گرفتگی لوله با فضولات صورت می گیرد می توانید با آب جوش و مواد شوینده به رفع گرفتگی توالت فرنگی بپردازید در اینصورت گرفتگی لوله و مواد تشکیل دهنده آن نرم تر شده و سپس مقدار بیشتری آب بریزید تا فضولات شسته شده و به درون چاه بروند.
  • روش سوم: استفاده از محلول های لوله بازکنی می باشد شما می توانید از محلول های لوله بازکن استفاده کنید ولی باید دقت کنید که اگر خانه شما قدیمی می باشد از استفاده از این نوع محلول ها و یا هر محلول اسیدی دیگر اجتناب کنید زیرا باعث سوراخ شدن لوله و یا خوردگی لوله فاضلاب میشود و خسارت های بیشتری را برای شما به بار می آورد.
  • روش چهارم: استفاده از فنر لوله بازکنی میباشد شما می توانید با استفاده از فنر لوله بازکنی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی را برطرف کنید استفاده از فنر لوله بازکنی مناسب یک روش بسیار موثر و کاربردی بوده و می تواند گرفتگی توالت فرنگی را برطرف کند.
  • روش پنجم: استفاده از چوب لباسی مفتولی می باشد در این روش شما باید چوب‌ لباسی را باز کنید تا شبیه به یک سیم مفتول صاف شود و بعد یک سر آن را شبیه قلاب کنید ویک پارچه سر آن ببندید تا به لوله آسیب نزند و سپس وارد توالت فرنگی کرده و محل گرفتگی مورد نظر را برطرف کنید.

دلایل عمده انسداد لوله و رفع گرفتگی توالت فرنگی

علتهای گرفتگی توالت فرنگی بسیار زیاد است و برای هرکدام از این علت ها معمولاً از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که ما در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت برای اینکه بخواهیم علت گرفتگی توالت فرنگی را مطرح کنیم قبل از آن بهتر است بدانید دامنه خدمات سایت برچسب بسیار گسترده بوده و در سراسر شهر تهران در هر جایی که سکونت داشته باشید با یک تماس به عنوان مثال برای ساکنین غرب و شمال غرب تهران نزدیکترین افراد لوله بازکنی سعادت آباد برچسب را به محل اعزام می کنیم تا چنانچه موفق به باز شدن توالت فرنگی نشدید بتوانید سریعاً مشکل خود را حل نمایید.

  • اولین دلیل: پر شدن چاه فاضلاب می باشد مشکل در بیشتر اوقات در خانه های قدیمی رخ می‌دهد که سیستم فاضلاب آنها به فاضلاب شهری که همان طرح اگو نامیده می‌شود وصل نشده و یا چاه ریزش کرده و پر شده که در این صورت باید با تخلیه چاه یا چاه بازکنی تماس بگیرید و چاه پر شده را خالی کنید.
  • دومین دلیل: افتادن دستمال کاغذی در توالت می باشد هرچند که سفتی دستمال کاغذی زیاد نیست ولی می‌تواند راه فاضلاب مسدود کند دستمال کاغذی مانند یک فیلتر عمل می کند و بقیه جرم ها به آن می چسبند و باعث ایجاد توده های بزرگ میشود که در آخر مجرای خروجی را مسدود می کند اطلاعات بیشتر را در این باره می توانید با مراجعه به سایت های خدمات لوله بازکنی مانند سایت برچسب پیدا کنید.
  • سومین دلیل: از دلایل گرفتگی توالت فرنگی افتادن اشیا درون مجرای خروجی توالت فرنگی می باشد این مشکل بیشتر در خانه های رخ می‌دهد که توالت و حمام آنها یکی است و ممکن است اسباب بازی های بچه و یا صابون داخل توالت افتاده و باعث گرفتگی توالت فرنگی خانه شما بشود ما در ادامه این مقاله روش باز کردن لوله توالت فرنگی را به شما آموزش می دهیم.
  • چهارمین دلیل: گرفتگی لوله توالت فرنگی با مصالح ساختمانی و سیمان می باشد این گرفتگی ها در خانه های تازه ساز می باشد که قبل از اینکه توالت فرنگی را نصب کنند مقداری سیمان یا دیگر مصالح ساختمانی داخل لوله ها ریخته می‌شود و در همان جا سفت شده و باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود ولی شما میتوانید با فنرزدن توالت فرنگی و یا استفاده از محلول لوله بازکن آن گرفتگی را برطرف کنید اما راهکار هایی که گفته شد متفاوت هستند.

توجه داشته باشید که راه حل های زیادی در سایت های مختلف برای رفع گرفتگی توالت فرنگی وجود دارد ولی شما از مطمئن ترین راه برای برطرف کردن این گرفتگی ها استفاده کنید و از روش ها و راه های نامتعارف استفاده نکنید زیرا ممکن است به دیگر تأسیسات منزل شما آسیب برساند و شما را با خسارات جبران ناپذیری رو به رو سازد.

برای رفع گرفتگی توالت فرنگی هیچ وقت عجله نکنید زیرا ممکن است به خودتان نیز آسیب برسانید ما به شما توصیه می کنیم که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از تکنسینهای سایت برچسب که با رعایت کامل نکات بهداشتی و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما می‌ رسانند استفاده نمایید زیرا این افراد بدون اینکه هیچ گونه آلودگی در محیط ایجاد کنند و یا به دیگر تأسیسات ساختمان آسیب برسانند کار خود را انجام می دهند.

نا گفته نماند که توالت فرنگی به علت قیمت بالا و پیچ خم زیاد آنها و سیستم پیچیده تری که دارند برخی روشهای رفع گرفتگی توالت فرنگی مختص به خود آن است، مثل استفاده از دستگاه تراکم هوا و یا استفاده از چسب سلفون و…

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *