Posted on

حفر چاه جذبی چگونه انجام می شود؟

چاه فاضلاب در گذشته از مهمترین اجزای یک ساختمان یا خانه بوده است که در حالت عادی قابل رویت نبوده است. امروزه گسترش شهر ها و آمدن طرح های انتقال فاضلاب دیگر این چاه ها کم کم از ساختمان ها حذف شدند، ولی هنوز هم تعداد زیادی از منازل هستند که حفر انواع چاه مثل حفر چاه جذبی را انجام می دهند.

ما دراین مقاله می خواهیم روش حفر چاه جذبی را برای شما بیان کنیم تا شما با این امر بیشتر آشنا شوید.

سایت لوله بازکن برچسب در سراسر تهران خدمات لوله بازکنی را به همراه بهترین لوله بازکن ها و ارزان ترین قیمت ارائه می دهد. مثل خدمات لوله بازکنی در نیاوران و دیگر مناطق تهران. برای استفاده از این خدمات کافی است که نام محل زندگی خود در تهران را در سایت جستجو کنید.

چاه جذبی چیست؟

چاه فاضلاب جذبی در زمین هایی که قابلیت جذب آب دارند حفر می شود به این صورت که با حفر چاه در این زمین ها آب موجود در فاضلاب انبار شده کم کم جذب خاک می شود و بعد مواد جامد در چاه باقی می ماند، به این نوع چاه ها چاه جذبی می گویند.

دلیل حفر چاه جذبی

اگر شما در منزل از چاه های جذبی استفاده می کنید و لوله های منزلتان دچار گرفتگی شد، می توانید با سر زدن به سایت برچسب و تماس با لوله بازکن ها، مشکل چاه منزل خود را برطرف کنید. متخصصین لوله بازکنی میرداماد، پاسداران، قلهک و… به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند.

شناخت اجزای چاه فاضلاب برای حفر چاه جذبی

چاه جذبی فاضلاب از اجزایی تشکیل شده است که باید در هنگام کندن و حفر آن به این قسمتها توجه کنید.

  • دهانه یا گلدانی چاه جذبی: گلدانی چاه فاضلاب قسمت بالایی چاه را می گویند که در ورودی چاه قرار میگیرد و باعث می شود تا فاضلاب به دیواره های چاه برخورد نکند و به انباره برسد.
  • میله چاه: همان استوانه ای است که از ابتدا تا انتهای چاه ادامه دارد.
  • انباره چاه: قسمت پایینی چاه که فضولات در آنجا انبار می شوند تا آب آنها جذب شود و مواد جامد آن باقی بماند.

ممکن است در ورودی چاه و دیواره های آن ریشه درختان رشد کنند که باعث مسدود شدن چاه می شوند. در این صورت باید به سایت برچسب مراجعه کنید. تا با استفاده از بهترین لوله بازکن ها و چاه بازکن ها بتوانید این مشکلات را برطرف کنید. شما با مراجعه به صفحه لوله بازکنی شمال تهران یا جنوب تهران و هر منطقه ای که در آن هستید میتوانید از نزدیکترین خدمات لوله بازکنی به خود استفاده کنید.

حفر چاه جذبی نیاز به استاد کار یا مغنی دارد لذا از کندن و حفر چاه بدون تجهیزات و تجربه قبلی جدا خودداری کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *