Posted on

معرفی خودشور توالت فرنگی

برای شستشوی راحت بعد از استفاده از توالت فرنگی خودشور توالت فرنگی اختراع شده است این وسیله برای بسیاری از ایرانیانی که با مشکلاتی چون کمر درد درد پا درد دردهای مفصلی مواجه اند مناسب بوده و و کار را برای آنها راحت تر کرده است است.
در این مطلب درباره نحوه استفاده از خودشور یا بیده توالت فرنگی اطلاعاتی شرح داده شده است همچنین با انواع خودشور ها مزایا و کارایی هر کدام آشنا خواهید شد.

خودشور توالت فرنگی چیست؟

خودشور توالت فرنگی با نام علمی بیده وسیله‌ای است است که در توالت فرنگی نصب شده و بدون دخالت دست دست و با کمک فشار آب کار شست و شو را آسان می کند.

شستن خود با بیده توالت فرنگی چگونه است؟

استفاده از بیده توالت فرنگی کار بسیار راحتی است در برخی از از توالت فرنگی ها خودشور ها در حالت جمع شده هستند و پس از باز شدن شیر آب سری آنها جلو آمده و و پاشش آب را انجام می دهد.
خودشور توالت فرنگی به دو نوع اتوماتیک و دستی تقسیم می شود. در ادامه نحوه کار با هر یک از این خود شورها را را آموزش خواهیم داد داد.

خودشور توالت‌ فرنگی الکتریکی یا اتوماتیک

این خود شورها به عنوان دسته در کنار توالت فرنگی نصب شده و با الکتریسیته کار می کنند در خودشور توالت فرنگی اتوماتیک امکاناتی مثل تنظیم جهت پاشش آب تنظیم فشار آب آب وجود دارد بند برای کار با خود شور اتوماتیک کلید واش را فشار داده تا آب ریزی شروع شود و پس از اتمام کار باز شدن دکمه stop آبریزی متوقف خواهد شد.

بیده دستی یا همان خودشور توالت فرنگی مکانیکی ای نیز گفته می شود همانند شیر آب ب عمل می کند در این نوع خود شور ها یک شیر آب در کنار توالت فرنگی نصب شده و فرد با پیچاندن آن میزان فشار و پاشش آب را را تنظیم می کند.
با توجه به اینکه خود شور مکانیکی بسیار ارزان تر و به صرفه تر خودشور توالت اتوماتیک است از این بید ها در بازار بیشتر استقبال شده است است.

در صورتی که بعد از مدتی لوله توالت فرنگی دچار گرفتگی شدید شد ما میتوانیم لوله بازکن های سیار و کاربلد را در سراسر تهران به شما معرفی کنیم جهت درخواست خدمات لوله بازکنی شهرک ولیعصر فوری کافیست نام منطقه خود را در سایت برچسب جستجو کرده و پس از مشاهده لیست نزدیکترین متخصصان لوله بازکن و چاه بازکن با یکی از آنها تماس برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

۴ نکته درباره خودشور توالت فرنگی

بیده توالت فرنگی را میتوان در سرویس بهداشتی های فاقد بیده به صورت جداگانه نصب کرد. در سیستم خودشور توالت فرنگی اتوماتیک بعضاً مکانیزم خشک کن نیز وجود دارد و عملکرد آن به این صورت است که بعد از بسته شدن در سرویس فرنگی با ایجاد حرارت باعث گرم شدن و خشک شدن کاسه توالت خواهد شد.
کار کردن با بیده اتوماتیک بسیار آسان تر است بیده مکانیکی است است اما توجه داشته باشید در صورت خرابی خودشور اتوماتیک هزینه بیشتری را باید صرف کنید.
خودشور توالت فرنگی دستی امکاناتی از قبیل تنظیم میزان آب ریزی و فشار آب آب را ندارد و حتی میزان دمای سنگ توالت را قادر نیست تغییر دهد.
توالت فرنگی های دارای بیده به عنوان سرویس‌های شیک و لوکس شناخته می شوند امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم کسانی را که قصد خرید توالت فرنگی بیده دار را دارند به خوبی راهنمایی کرده باشیم در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام درباره خودشور توالت فرنگی با کارشناسان ما در تهرانسر همراه شوید و خیلی سریع به صورت تضمینی از تجربیات متخصصین لوله بازکنی تهرانسر در سایت برچسب بهره مند شوید.

در بیده توالت فرنگی های پیشرفته تر امکانات بیشتری از قبیل تنظیم جهت پاشش آب تنظیم میزان فشار آب و… دارا می باشند که هر کدام به نوعی این وسیله را تکمیل کرده است. کار با این ابزار راحت بوده و شما نیاز ندارید پس از نصب خودشور آموزش شستن خود در توالت فرنگی را جستجو کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *