Posted on

راهکارهای جلوگیری از گرفتگی سینک ظرفشویی و عدم نیاز به لوله بازکنی در نیاوران

برای جلوگیری از گرفتگی سینک ظرفشویی اقدامات اولیه ساده ای وجود دارد که اگر این نکات را بدانید و رعایت کنید نیاز به خدمات لوله بازکنی در نیاوران نخواهید داشت. از جمله این اقدامات استفاده از سبد ظرفشویی در سینک می باشد، زمانی که ظرف می شوید اضافه مواد غذایی موجود در ظرف ها در داخل سینک ریخته شده و از این طریق این مواد به مجرای لوله سینک ظرفشویی وارد شده و سبب گرفتگی آن می‌شود.  رفع چکه ساختمان در دیوار و سقف لوله بازکنی نیاوران تعمیر کولر سرویس کولر آبی و گازی تعمیرات برق کشی در سریع ترین زمان انجام می شود.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی لوله بازکنی سیروس جنوب شبانه روزی

راهکارهایی برای عدم نیاز به لوله بازکنی در نیاوران

بهتر است بدانید که اگر در سینک ظرفشویی از سبد استفاده کنید در هنگام شستن ظرف ها از اضافات مواد غذایی و خرده‌های اضافی وارد سینک نمی شود و مسیر آب را نمی بندد. سبدی که در سینک ظرفشویی از آن استفاده میکنید مانع از وارد شدن این مواد به درون لوله فاضلاب شده در نتیجه شما نیاز به لوله بازکنی در نیاوران نخواهید داشت. تعمیر عایق و ایزوگام کف حمام توالت و سقف ساختمان لوله بازکنی کاووسیه تشخیص پر شدن چاه فاضلاب با تشخیص رطوبتی شدن دیوار نزدیک چاه و نشست فرورفتگی اطراف چاه با نازلترین قیمت انجام میشود. نشت یابی لوله طرشت غرب تهران فوری تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی منطقه تهران

بسیاری از افراد در نیاوران از درپوش های حصیری شکل در سینک ظرفشویی استفاده می کنند که وجود این درپوش های حصیری مانع از وارد شدن اضافات غذا به داخل لوله سینک ظرفشویی می شود اما زمانی که این مواد بر روی درپوش حصیری جمع شود تخلیه نمی گردد که در این صورت افراد اقدام به برداشتن درپوش حصیری می کنند که این امر اشتباه است و سبب می شود که مواد زایدی که بر روی درپوش حصیری جمع شده بودند به داخل لوله ظرفشویی بروند و رفته رفته هم این مواد سبب گرفته شدن سینک ظرفشویی می شوند.

رفع گرفتگی سینک و لوله بازکنی

اشتباهات رایج در هنگام ظرف شستن که نیاز به افراد لوله بازکنی در نیاوران را فراهم می کند

  • از جمله این اشتباهات می‌توان به استفاده نکردن از سبد و صافی در سینک ظرفشویی می باشد که همین امر سبب می شود تا خورده های غذا و مواد اضافی وارد لوله سینک ظرفشویی شده و مسیر خروج آب را مسدود می‌کنند.
  • تخلیه مواد فوق العاده چرب و مواد چسب آن در سینک ظرفشویی که سبب گرفته شدن مسیر خروج آب می شود.
  • تخلیه نکردن مواد زایدی که بر روی درپوش حصیری جمع شده است و همین امر سبب نیاز به لوله بازکنی نیاوران می گردد.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *